Oct 24, 2010

いつもの週末そして特別な日 Happy Anniversary!!

今朝も早くから、何度もマミィを起こしに来たレア。
はいはい、今日こそはブランチに行きましょう。。。。。ということで
恒例のパネラに行くと、メンバーカードなるものができていました。
”さっそく作らなくちゃね!”


Lea wanted mommy to get up early this morning.
OK,OK, We must go to brunch today!
Lea went to her favorite cafe Panera. They started a membership card.
"Why don't you register today, mommy?"







お行儀よく待っていたら。。。。。
雨が降ってきました。久しぶりの雨ですね。

Lea was waiting punctually.....
It started raining.








レアが頼んだのはもちろんチョコレートクロワッサン!!


Lea ordered Chocolate croissant, of course!!







今日はチキンヌードルスープもあります。


We had chicken noodle soup today.







食後は? もちろんレアのお店でショッピングです。
今日はレアの好きなトリートと


After branch, Lea went shopping to next door.
Lea needed her favorite treat and....








グリニーズはどこ?”
レアーあったよ!ボーイズが見つけてくれました。

"Where is Greeneis? I don't have it anymore."
Lea! Here it is.






レアの名前入りおもちゃを発見した!
とボーイズがぬいぐるみを持ってきました。


Look!! your named on the stuff toy!!







と思ったら、なんとノミのぬいぐるみでした。。。。。。がっかり。


 Oops, this is a stuff toy of  F LEA.......
 "I hate flea.....!!"






でも、帰りは大満足の レアでした。


Lea looked so happy!!




ところで、今日はダディとマミィの結婚記念日です。
ハワイで結婚式を挙げてから早いもので17年が経ちました。
ダディとマミィは夕食の後、タウンセンターの「The Love of Wine」で
イタリアンアンティパスト盛り合わせと色々なワインを試してみました。



Today is a wedding anniversary for daddy& mommy.
They got married in Hawaii 17years ago.
After dinner, they went to drink a couple of glass of wine 
at "The love of Wine" in Weston town center.
They tried a Tapas "Italian Antipasto Plate".  Taste good!









これからも家族仲良く毎日過ごせることを誰よりも願うレアでした。


"Happy Anniversary !!"
 Lea always wish the happiness of her family from bottom of her heart.


No comments:

Post a Comment