Oct 11, 2010

季節もの Season's decoration

夏休みが終わったころから、ハロウィーングッズをお店で見かけ始めましたが、
10月も10日を過ぎると、近所の家も飾り付けを始めました。


 The Halloween goods began to sell after summer holiday.
But now, our neighbor starts to decorate for Halloween.







お散歩をしていて見かけた飾り付けです。


When Lea went for a walk, she found those.







レアも興味があるようです。


Lea is interested.






今日はマミィもハロウィングッズを少し購入して来ました。
ビーズのテーブルセンターとコースターは去年も買いたいと思っていたもの。


Today, mommy bought these goods that she wanted to buy last year.







ゴーストのクッションは表情が愛嬌があってつい買ってしまいました。
レアそれは枕じゃないのよ・・・・



This toss pillow looks so cute!
Lea, this isn't your toy, much less your pillow!!







レアは去年もコスチュームを買いました。(また後日ご披露します)
が、マミィは今日も買ってきてしまいました。。。。
パンプキンの妖精のようでかわいいです!!


Lea already has two costumes (... show you next time)
....but mommy bought a new costume today.
You look so cute, like a pumpkin fairy, Lea!






今日買ってきたトリートボールに入ってみました。


Lea tried to sit in the treat's bowl.
Just fit!!








我が家も早く飾り付けをしないと。。。。
昨日ほんの少しだけ飾りました。
また完成したらご披露しましょう。


Yesterday, mommy put Halloween decoration picks on front yard.
After daddy come back home, we'll decorate our house more.
...........show you when completing it.

No comments:

Post a Comment