Oct 8, 2010

手直ししました。 Bubble Head

昨日ヘアーカットしたレア。
しっかりカットしてもらったので、体が非常に細く見えてしまい
ボーイズから首ふり人形見たいと言われました。 
確かに。。。。

 
Lea got a haircut yesterday.
The boys say "Looks cute but like a Bubble head"
U-n-  It's true.






これは、なぜか我が家にあるジャックスパロウの首ふり人形。


This is a Bubble head (Jack Sparrow of "Pirates of Caribbean" ) we have.







そこで、耳と頭の毛をもう少しマミィにカットしてもらいました。
いかがでしょうか。。。?


So, mommy cut Lea's ear hair and head hair a little.
Does it looks better?







たとえ首ふり人形でも、やはりモコモコよりは美しいようで、
お散歩のとき、ご近所さんから
ビューティフルドッグとか、プリンセスとか声をかけてもらいました。


After Lea got a haircut, her appearance got more beautiful than before
.....even though it looks like Bubble head.
When Lea went for a walk, the neighbor told her
"What a beautiful dog!" "Look! She looks like a Princess!!"







その上、今日はマミィがイニシャルのペンダントヘッドを買ってきてくれました。
似合いますか?


Today, mommy bought pendant head for Lea.
What do you think?





No comments:

Post a Comment