Jun 9, 2011

知育玩具 Special toy

レアのおもちゃを片付けていたら
こんなものを発見しました。
ずいぶん前に買ったのですが、その時まだレアが小さくて
使いこなせず、しまったままでした。


When mommy put the toy of Lea away, she found this.
Mommy bought it before,
Lea was too small to play with this.







この中にトリートを入れてあげると
一生懸命自分で出そうとするのでお留守番時の
暇つぶしに最適なおもちゃです。


Mommy put the treats in this toy,
and Lea try to take the treats from it.
This is a good toy that Lea is able to play by herself 
when she stay at home.







3歳になったレアはちゃんと遊べる?
というかトリートを出して食べられるのでしょうか?


Lea that became 3 years old, can play with it?
Is Lea able to take treats from it?








コロコロ転がるし、周りのラバーもしっかり硬くて
噛みきれるようなものではありません。
う~ん、実によく出来ています。



It rolls well and the robber is too hard to rend.
Mumm, it's really good.





ほんの1分で最初のかけらをゲット!
おおーレア!頭いい~


Lea got a piece of treat after only one minute.
Wao! Lea is so smart!!




と親ばか目線で観ていたら、その後は一向に出せずに
かなり悪戦苦闘していました。。。。。。


But after that, Lea has been struggling to take treats from it.






あきらめるかな~と思っていたのですが
いつまでも地道に続け


Mommy thought Lea abandon to play with it,
but Lea never give up!!






ついに最後のトリートもゲット!
やったー!!


Finally, Lea got a last piece of treat.
Hooray!! 







しかし、かなりお疲れの様子です。。。。


However, Lea was considerably a state of the fatigue....






”遊んで攻撃”に対応するいい物が見つかりましたあ~


Mommy found a good way to fight against "Play with Me!"

No comments:

Post a Comment