Jun 13, 2011

初参加です! Golf Tournament

ボーイズが初めてゴルフトーナメントに参加しました。
JGA主催による初日はWoodlands Country Clubで行われました。


 Boys went to Woodlands Country Club to participate Junior Golf tournament 
that hosted by Junior Golf Association of Broward county Inc.,
Today was opening day.






マミィもボランティアでマーカー(スコアーをつける人)をしました。
各組に一人だけしかも他にはオブザーバーもおらず、責任重大です。


Mommy joined a volunteer and worked as marker.
Mommy had a responsibility because
there wasn't any other observer for each pairing.  






ボーイズは初トライなので、Fランクからのスタート
150ヤード、3ホール、パー13


This is the first time for boys,
they should start from the lowest level "F".
150 yards, 3 holes, par 13.






ちょっと緊張したのかミスショットも続き。。。。
結果はあまり良くありませんでしたが、
とりあえず上の子が1オーバーで3位に入りました。


They seemed  to be a little bit nervous,
the results were not good but older boy came in 3rd place.







いつまでも遊び感覚で、向上心の無いボーイズには
結果はともかく、少し良い刺激になったのではないかと思います。


However, this is the good stimulation for them.







 次回もがんばってください。


Work hard for next week!!

No comments:

Post a Comment