Jun 20, 2011

2度目の挑戦! Second try

ボーイズ2度目のゴルフトーナメントです。
今日はGrand Palms country clubで行われました。


The second game was held at Grand Palms country club today.






1番組と2番組でスタートが早かったので
ダディも出勤前に立ち寄り練習時にもアドバイスをしていました。


Today's starting time was early.
daddy came to golf course before going to office,
and gave advice to boys when they practiced.






緊張のティーショット。


Tense tee shot.






スタート前には一緒に回るプレイヤーとあいさつ。
そして説明を受けます。


Before starting, players greet each other,
and have a briefing from JGA.





結果は上の子がイーブンで回り
一つ上のランクに進むことができました。


Older boy's result was even,
he could move up.







いつも通りのプレーなら楽勝のはずなのに
下の子は今回も残念ながらランクアップできませんでした。


If younger boy can play as usual,
he will be able to move up easily.
He must have been tense.







ダディが家に戻り、夕飯の後
庭で下の子のレッスンが始まりました。


After daddy came back home and ate dinner, 
daddy taught younger  boy about pitching at the backyard.





来週に期待です!!


Work hard!!

No comments:

Post a Comment