Jun 4, 2011

お友達 Neighbor

今週もブランチにPembroke Gardens へ行きました。
今日のお店はVillage Tavern


We went to Pembroke Gardens for brunch again.
Today's restaurant was Village Tavern.







チキン照り焼き、トラウト、サテー
おいしかったのですが、どれも照り焼き風の味付けで
良く似ていました 。


We chose Chicken Teriyaki, Trout, Thai Sate.
 Everything is good but taste was similar like Teriyaki kind.







近くに噴水がありました。
今日は風が強く、水しぶきがかかってちょっとびっくり!


There is a fountain near the restaurant.
Lea was splashed with water because today was windy.







そしてまたゴルフショップへ。
レアサイズの傘を見つけました!
実はクラブを雨から守るために、ゴルフバッグの上にさす傘でした。

 
We went to golf shop again.
Lea found the umbrella that is just her size.
Actually,  this umbrella protect golf clubs from rain.








家に戻って 庭に出ると、
お隣のメリーさんが声をかけてきました。
 

After Lea came back home,
Lea met her neighbor Merry in the backyard.







少し遊んでいましたが
しばらくすると戻ってきたレア


Lea played with neighbor for a while,
but came back soon.






メリーさんまだ遊びたいみたいよ?
”いいの。今日はもうおしまい!”


Lea, Merry want to play with you more.
" No, it's enough."







相変わらずマイペースなお姫様です。


Lea always goes her own way.

No comments:

Post a Comment