Jun 27, 2011

3度目のがんばり Third try!!

ボーイズ、ゴルフトーナメントの3週目です。
今週はInverrary Country Club で行われました。


 It's the third week of JGA golf tournament today.
This week took place at Inverray Country Club.






今日はスタート時間の差が大きく、
まず、マミィは下の子のプレイについて行きました。
 とにかく2ホール目のプレイがおしかったです。

 
An interval of start time was long,
mommy followed younger boy at first.
 The play of the second hall was really shame.







別ランク、最終組だったはずの上の子は、1番組でスタート。
マミィはボランティアで最終組のマーカーだったので
プレイを見ることはできませんでしたが、
結果はトップと1打差で2位に入りました!!
来週は次のランクに進みます。



Older boy started in the first group of the next level.
Mommy couldn't spectate his play 
because she had to be a volunteer as score keeper of last group.
He finished one stroke out in second place.
He moves up next level next week.







余談ですが、7番ホールで雷に打たれた木を見つけました。
幹が見事半分に割れています。怖いです。。。。


This is just  an aside, mommy found the tree that the lightning hit.
It's scary......







ここ数日、夕方になると雷を伴ったかなり激しい雨が降っていますが
近くのレイクの水はまだ完全にもとの水位に戻っていません。
もう少し雨が必要なサウスフロリダですが・・・・


For these past several days, there were thunder storm in the afternoon,
and we still need more water actually......but....








明日も夕方にJGAのレッスンがあります。
ボーイズのやる気もかなり出てきたので
雨が降らないといいなあ~


There is the JGA lesson tomorrow afternoon.
Because boys suddenly feel motivated,
Lea wish it doesn't rain in the evening....





No comments:

Post a Comment