Jun 19, 2011

期待 anticipation

今日は家族でゴルフです。
ダディは明日のトーナメントでのボーイズの活躍を期待して
アドバイスをしました。


We played golf as Flamingo Lakes Country club.
Boys have a tournament tomorrow,
daddy expect success of boys and gave some advices to them.






お昼過ぎ、風が吹き始め雨が降って来るかと空を見ると
雨雲がじわじわと覆いかぶさってきました。



After noon, wind began blowing,
the rain clouds started to cover the blue sky.....






雨が降り始めたので最終ホールをプレーせず引き揚げました。
ちょっと前の組がスロープレーだったと思ったら
こんなにビールを飲みながらのプレーだったんですね~


We gave up the last hole because it's begun to rain.
The group ahead of us played so slow.
There were so many beer cans in their cart......that's why!








おなかがすいたので、帰りにPembroke Gardens の The Pub へ行きました。
アイリッシュパブなのでウェイターのユニフォームが可愛い♡
Shepherd's pie もチキンウィングもおいしかったです。



We were so hungry, and went to The Pub at Pembroke Gardens.
The uniform of waiter are cute.







レアはブランチに行けなかったので
ディナーに行けると期待していたよう・・・・
雨なので今日はいけません。残念


Lea expected to go dinner with family 
because she didn't go brunch this weekend.
Sorry Lea. It's raining.

No comments:

Post a Comment