Mar 19, 2011

セントピータースバーグ St. Petersburg part 3

セントピータースバーグでは毎週土曜日の朝
マーケットが開かれているので立ち寄ってみました。
クッキーやパン、色々なフレーバーのパスタ
新鮮なお魚もありました。


Morning Market is open every Saturday morning in Downtown
at 1st Ave S and 1st St on the waterfront.
Featuring baked foods, a various flavor pasta......
and fresh fish.







一瞬にしてパイナップルの皮をむく
このお兄さんのパフォーマンスが上手で
次々とパイナップルが売れていました。


These pineapples flying off the boxes!!
The performance of this guy was awesome,
he showed to peel a pineapple in an eye's blink.








ライブミュージックを聞きながら.....


You can enjoy the live music ......









本格的な石窯で焼くピザやパエリアを食べました。
おいしかった~
BBQもありました。


and eat authentic stone baked pizza, paella and BBQ.
Taste good!!








アートやクラフトも売られていました。そして
犬を連れていた人がたくさん。。。。レアも来れたね~


Arts & crafts were sold too and
you can bring your pet along for the fun.
Lea was able to come.....








オーガニックの野菜がたくさん。
ダディは今夜、家でBBQをするためにトウモロコシをゲット!
変わった形の野菜。
大根やカブ、アジアのなすもあり、マミィは大喜びで購入しました。


This booth was Organic Vegetable.
Daddy got some corns for tonight dinner BBQ.
Mommy found Japanese eggplant and turnips.





帰り道、サラソタの街を通りました。
ボーイズの希望で、途中パットゴルフに立ち寄りました。


On our way back, we stopped the city of Sarasota
because Boys wanted to play mini golf.








小さいけれど、ゲーターがたくさん日向ぼっこ。気持ちよさそうです。。。。
そしてとても珍しいPearlと呼ばれるピンクの目を持つ白いワニもいました。
世界で40匹ほどいると言われている白子ワニのうちの一匹だそうです。
太陽から身を守れないので自然界で生き延びることはできないそうです。



There were many small gators, they seemed very relaxing.....
Also, there was white with pink eyes alligator called Pearl.
Pearl is one of forty estimated albino alligators in the world.
Pearls' rare genetic flow means she could never survive in the wild. 







ネープルズの近くでトイレ休憩で立ち寄った
Miromar Outletsで思いがけない収穫!!



Mommy got her birthday present at Miromar Outlets.







家に戻ると、もちろんレアは大歓迎で家族を迎えてくれました。
やっぱり家族が全員そろうのが一番の幸せです。



When we arrived home, Lea jumped in her family.
There is nothing special like a family.





「東北関東大震災」支援クリック募金

No comments:

Post a Comment