Mar 4, 2011

動揺しました!!  miss a beat!!

マミィはフラの日でした。
後一週間でショーがあり、ラインナップの通し稽古でした。


Mommy went to Hula lesson today.
There is a show at orchid festival in one more week. 
Mommy practice this lineup.









しかし、2週間ほど前の事。
フラの先生はハワイの家族とモンタナへ旅行に行くと。。。えー
でもワークショップのパートナーがいるので大丈夫と言っていたのです。
ところが今日になって、そのパートナーも来れなくなったと。。。。
いつもショーを担当しているMCがいるから大丈夫と言われましたが
ひゃ~どうなるんでしょう。。。。。


This time, Hula teacher is not able to attend this show,
because she is going to meet her family who live in Hawaii in Montana.
Mommy heard it two weeks ago and became anxiously.
At that time, Hula teacher said that we don't need to worry
because her partner will be handling.
However, mommy heard the partner won't come to the show today......
Mommy missed a beat!!










今回はマミィのソロもあり,衣装に合わせて髪飾りも作りました。
しっかり練習しないといけません。
ショーは芝生の上で行われるので庭で練習をしていると、
レアも来ました。



Mommy will dance solo this time, she made a hair accessory today,
and practiced Hula in the backyard because the show will be performed on a lawn.
Lea came....










レアにはいいものをあげましょう。
マミィがペットショップで見つけたティキのおもちゃです。


I give you this, Lea.
Mommy found Squeeki Tiki at pet shop.











ピュッと音が鳴るので、動揺していたレアでした。


Lea missed a beat because sound comes out from it. 

No comments:

Post a Comment