Dec 28, 2010

たまにはのんびり。。。。 Transporter

マスターベッドルームに最近使っていなかったTVを持ってくることにしました。
あまりTVに興味を示さないレアもApple TV のスクリーンセーバーの動物たち
特にチーターを見て猫だと思ったらしく唸っていました。


Daddy set up TV that we didn't use at Master bedroom.
Lea was not interested in TV but she snarled 
when she watched a cheetah on the screen saver. 









くつろいでいたレアは眠ってしまったので
マミィが5年位前からずっと見たいと思っていた「Transporter」を観ました。



Lea relaxed to watch TV and became sleepy,
so mommy watched "Transporter" that she wanted to watch it for about 5 years.










Jason Statham 主演のこの映画、アクションがカンフー映画のりで
2作目は舞台もマイアミだったこともあり、結構おもしろかったので
3作目もブロックバスターズで借りて観ました。


This movie starring Jason Statham, the action scene looks like Kung fu movie and
the stage of 「Transporter 2」 was Miami.
Mommy borrowed 「Transporter 3」at Blockbuster and watched 
because the former movies were good.











悪役には「Prison Break」 のT-Back でおなじみのRobert Knepper が出ていましたが
個人的には3作品目はあまり面白くありませんでした。


Robert Knepper who is familiar as T-Back of 「Prison Break」appeared on the movie.
However......It was so so.













お休みの日、ゆっくりと過ごした一日でした。


Today was holiday. It's a relaxing day.





No comments:

Post a Comment