Dec 16, 2010

何もない幸せ  not any and happy day

ブログを書いているからといって、
何かないかな~と毎日過ごしているわけではありません。


Because mommy wrights blog, she's always  looking for news every day.









今日もいつもと変わりなく、特別なことは何もありませんでした。


Today is the same as yesterday, nothing special.









特に変わったことがなかったというのはとても幸せなことです。


It's very happy that there is not a special thing.











それでもきっと今日一度は「ニコっ」とか「エヘっ」とか
もしかしたら「ゲラゲラ」笑ったのではないかと思います。。。。。


Nothing special today?........ but you may have laughed once today at least.










よーく考えたら、愛おしい存在がそばにいて


There is always beloved existence by the side of you......











小さなことでも何かを出来るようになっていたり 。。。。


something has become possible........










 今日もいい一日でした。


 Today was a pleasant day too.









クリスマスまであと9日。。。。


9 days left until Christmas.....



ブログランキング参加中です。ポチっと押してね。
Vote for Lea !
人気ブログランキングへ

No comments:

Post a Comment