Aug 17, 2011

Mini Golf

今日はボーイズがパターゴルフへ行きたいと言うので
CB Smith Park へ行きました。
「レアも行こう!」と声をかけてもらい大張りきりで出かけました。


Boys wanted to go to Mini Golf today.
"Why don't you come with us, Lea!"
Lea was so happy.







ボーイズがプレイするホールをレアも一緒に回りました。

 
Lea followed each hole that boys were playing.






ここはホールの途中が川になっています。


What is this hole?
There is tiny stream on the course.







水にボールを運んでもらうと言う仕掛けです。
レアはなぜか興味深々。


This stream bring the ball to the green.
Lea was so curious.






と思ったら、レアが水の中を歩きだしてしまいました。


Oh No!
Lea tried the stream by herself.






水がブルーに着色してあったので、足がこんなことに。。。


Lea's feet became blue because this water was colored.







このホールはこの丸太の中の穴を通ると
ホールインワン出来る可能性があります。


If you can put a ball through the holes of log,
you may make hole-in-one.









色々なホールがありました。


The course was a lot of variety.






終わった後、ちょっとお腹がすいたのですが
レアが一緒だったのでKFCのドライブスルーに寄りました。


We are hungry a little, we went to the drive through og KFC.






レアが受け取る~


"I get it!!"





はあーいい匂い。早く食べたい


"Smells yummy!! I want to eat."






今日も満足なレアでした。


Of course, Lea got it.





No comments:

Post a Comment