Aug 21, 2011

最終日です。 Good-by Summer

ついに夏休み最後の日となりました。
昨晩出張からダディも戻ってきたので、さっそくゴルフの練習に行くことに。
もちろんレアも一緒です。


Finally, the last day of summer came.
Daddy came back home last night, boys went to practice golf today,
of course..... with Lea.






I-75を少し走って行くと、前方の一部に雨が降っている場所が。
車のすぐ上の空はこんなに青空なんですが
どうやら目的地あたりが降っているらしい


When we went on I-75 towards south, Lea found the place where it rains.
The sky, right above us, was beautiful blue sky.
Apparently, it seemed to rain around destination.






見事土砂降りだったのですが、雲の動きが早いので
10分足らずで雨は上がりました。
でも水たまりがいっぱい。
レアはすぐにピチャピチャと喜んで歩いていましたが。。。あーあー


Bingo! It was a heavy rain.
The movement of the cloud was fast.
The rain stopped in less than 10 minutes.
There were a lot of puddles.
Lea preferred to walk in the puddle..... oh no!





ボーイズが練習中うろうろしていたレアはドロンチョになりました~
でも本人は満足そう。




Lea got muddy, but she seemed to be satisfied.







今年の夏は、ゴルフに始まりゴルフに終わりました。
バイバイ夏休み。はぁ~長かった~


It began for golf and ended in golf this summer.
Good-by summer.
Phew~!! It was very long.




No comments:

Post a Comment