Aug 28, 2011

これがあれば。。。Market  

今日はHollywood にあるファーマーズマーケットに行きました。
小さなブースで食べ物から洋服まで色々売られています。


Lea went to Farmer's market in Hollywood.
A lot of venders are selling various things,
food, jewelry, clothes.....etc






マミィーの目的は地元でとれた野菜やフルーツ
おいしいサラミも買いました。


Mommy bought local vegetables and fruits.
She bought a delicious salami too.





レアは?
何かおいし~物?


Lea, what are you looking?
Something tasty.






甘くておいしいトウモロコシ。


"I found it! It's a yummy sweet corn."






ストロベリーをふんだんに使ったスムージーも飲みました。


Lea ordered fresh strawberry smoothie.
 






ここはペットフレンドリーなので他のわんちゃんにも遭遇。
でもレアの物は売っていませんでした。残念。
それならばと、以前行った Festival flea market mall まで足を延ばしました。


 This market is pet friendly.
But Lea didn't find anything for her.
So, we went to Festival flea market mall.






もちろんお目当てはレアのお店。
フレッシュデリのコーナーには、ダックの頭や首、ターキーの心臓など等・・・・
 

Lea headed straight to Pet shop.
They are selling deli style dog food, looks yummy, 
but mommy found duck head, duck neck, duck feet, turkey heart ....etc
Wow!





今までレアが食べていたフードが品切れになってしまったので
今日は何か良さそうな物を試しにいくつか買ってみました。


Mommy bought some small can of organic food,
because the food that Lea eats so far, is out of stock now.






そして、ずーっとレアがダディにおねだりしているのがこれ。
色々と試乗してみました。
これがあればもっと一緒にお出かけできるのに。。。。


What is Lea's real aim?
Stroller!!
Lea took a test drive one after another.
If Lea has this, Lea is able to go every time everywhere with mommy....






やっとダディも買うことに賛成してくれたかな?


Maybe, daddy agree to buy it....?




No comments:

Post a Comment