Aug 10, 2011

空模様=心模様 cloud over

上の子のトライアウト最終日です。
お昼過ぎ迎えに行くと、一言「ダメだった」と
かなり落胆して戻ってきました。


Today was the last day of try-out.
When mommy picked him up, older boy was disappointed at failure.







残念だけど、仕方ない! まだまだ実力不足です。
家に帰りましょうと思ったら、見る見る空模様が。。。。
まるで上の子の心のようでした。


It's really too bad, but that's his skill.
He was badly discouraged.
The weather was getting worse.....like his feeling.









家に戻るとあっという間に土砂降り。


It's raining cats and dogs.






またまたお散歩に行けなくなってしまう。。。と
レアも悲しくなってしまいました。


"I can't go for a walk again....."
Lea got sad.




No comments:

Post a Comment