Sep 21, 2011

絶対行く!  must go!

マミィが買い物に出ようしたときの事。
ガレージのドアを開けたとたん、飛び出してきて、一緒に出かけたいとアピール。
家に入るように言っても言う事を聞かず、車の下に入り込んでしまいました。。。

When mommy was going to go shopping........
Lea jumped out in the garage as soon as mommy opened the door.
Lea wanted to go out with mommy today.
Lea got into under the car.






好きなトリートを見せても、見向きもせず。
一緒に連れてってくれるまで動かないもんっ!て感じです。


Mommy brought the treat that is Lea's favorite, but 
she didn't show interested in it.
"I don't move until I can go together!"





ドアを閉めてマミィはしばらく家の中で
知らん顔していたのですが、意地でも出てこず、
今度は車に乗り込んで、ドアを閉めると、
ちょこっと出てきたレアがサイドミラーに写りました。
でも、マミィが車から降りるとすぐに隠れてしまい。。。

Mommy closed the door and left her alone in the dark garage for a while,
but Lea didn't move.
Mommy got into the car and waited ....
she found Lea in the side mirror, but Lea went back under the car soon.





騙すのはいやだったのですが、仕方ありません。
「行こう!」と言って車のドアを開けると、すぐに飛び乗ってきました。。。が
後ろの座席に行ってしまい。。。マミィの手の届かない所で
車が動き出すのを待っています。。。。。うー手ごわいな~


Mommy didn't want to cheat on Lea but she had no idea.
"OK, let's go !"
Lea got into the car but she hid in rear sheet and waited until the car went out the garage.
Um~tough cookie....






エンジンをかけ、ガレージを開けると。。。この笑顔♡


Mommy started the engine and opened the garage door,
the garage got the sun and brightened up the car.....
Lea smiled ♡








やっと前の座席に来たレアを捕まえて、お留守番を言い渡しました。
かなり不服そうなお顔


At last, Lea came front seat,
mommy caught Lea and brought her in the house.
"You stay at home today!"
Lea looked at mommy with complaining eyes.....sorry Lea.





家にもどると
交換を依頼していたレアのストローラーが届いていました。
さっそく組み立てて。。。と 今度は大丈夫。


After mommy came back home,
the new stroller that mommy asked to change, was sent.
This one is fine.





今度はこれで一緒にお買いもの行こうね。良かったね~
と言ったら、いつまでも出てこようとしないレア。
そして、ストローラーを押してとせがみます。
気に入ってくれたのは良かったけど
今夜はもう出かけませんよー


" Perfect! next time, we can go together, Lea"
Lea was not going to come out from stroller.
"Lea... we don't go out anymore tonight"

No comments:

Post a Comment