Apr 1, 2011

ショック!!!! April fool

火曜日にトリミングに行った後、レアが耳を気にしていました。
チェクしてみると耳の中が赤くなって、
触ると痛がるのでドクターに連れて行きました。


Lea seemed to be concern her ears after grooming on Tuesday.
Mommy looked her ear, it looked sore.
Lea visited the doctor.








耳の中の毛を抜いた時に傷いてしまったよう。
軟膏を貰ってかえってきました。
とりあえずすぐに治りそうで良かったです。


The doctor said when the groomer took her ear hair off, the skin was hart.
Lea got an ointment.







家に戻ると、上の子がipadのスクリーンが割れてしまったと…
 

When Lea came back home, older boy screamed "The screen was broken!!".









ハハ~ン エイプリルフール!!!


Oh! I know. April fool!!








もちろん壊れいません。
レアも今日はipadでブログの更新です。


Of course! It's not broken.
Today, Lea is updating her blog using iPad 2.









その後お散歩に出かけた時、レアがリーシュを引っ張った弾みに、
マミィはうっかりカメラを落としてしまいました。
が~ん!! 幸いカメラは壊れませんでしたが……………
これは嘘ではありません。ショック!!!



Lea went for a walk, mommy dropped her camera off when Lea pulled leash.
Shock!!! 
The camera was not broken but damaged.
This is not April fool.....



No comments:

Post a Comment