Apr 15, 2011

終わりましたあ~ Charity Show

さあ、今日はいよいよ本番。
夕方、Hollywood のArtsPark に到着すると
すでに子供向けのイベントが始まっていました。


Today, we entered our charity show.
When mommy arrived at ArtsPark in Hollywood,
the event was already starting and kids were enjoying various event.







マミィ達もテーブルをセットして
リボンレイの販売と募金活動を始めました。
フラメンバーの可愛いお嬢さんがお手伝いしてくれました。


We set the table and started to sell ribbon lei bracelets and to rise money for Japan.
Two pretty girls who are daughter of the Hula member, helped to collect money.







レアももちろん応援にかけつけました。


Of course, Lea rush over to help.








さっそく、買いにきてくれた人達。


They came to buy bracelet.








日本語で「ミナサン、コンバンハ」と
声をかけショーが始まりました。
今回は30分という短い時間でしたが
2曲のパフォーマンスの後、観客と一緒にフラをして
会場も盛り上がりました。


The show started from when Kumu Mapuana said
"Minasan! Konbanwa! Good evening,everybody!"
The show was only 30min
but we performed 2songs and audience participation heated up.








ショーの後は、リボンレイ販売にたくさんの人が集まり
購入してくれました。
短時間だったにもかかわらず、今回$300ほど集めることができました。


After show, many people gathered around our table and purchased ribbon lei bracelet.
We were able to collect money, about $300, in short time.








今回時間の都合でウクレレ演奏が出来なかった(残念!)
Kahana AlaのTyさんが、来月の別のイベントでも販売できるように
ブースの確保を約束してくれました。ありがとう!(^o^)


We didn't have enough time to perform all program,
Ty of Kahana Ala couldn't play Ukulele "Hawaiian rainbow".
He promised that we can sell these bracelets at another event of Ukulele.
Thanks!!








私たちが出来ることは本当に小さいことですが
皆が協力しようという気持ちは、
本当に大きなものだと今回痛感しました。


What individual person can do is quite small
but what we believe in helping each other is very big.
Mommy really felt it.








そして、本気で協力をしようと思ってくれる人と
口先だけで気持ちのない人というのも今回良く見えてしまったなあ〜
レアも改めて人間性について考えています………


Lea discriminated between the people who really work together
and the people who have no stomach for help.
Lea is thinking about human quality..........







今回協力してくださった皆さんに
心より感謝いたします。
本当にありがとうございました。


Thank you for your supports!!
Lea really appreciate your cooperation.

No comments:

Post a Comment