Jul 1, 2011

4連休 Orland "Transformers"

今日からダディは4連休なので、急遽オーランドに行くことになりました。
今月は出張続きのダディ。映画を一緒に観に行くチャンスがないので
Disney Quest で遊んだ後「Transformers Dark of the Moon」を観ました。

Daddy's company have 4 days off in a row.
We decided to go Orland suddenly.
Boys won't have a chance to watch movie with daddy because
daddy have many travels in this month.
After boys played at Disney Quest, we watched
"Transformers Dark of the Moon"








シリーズ完結編の3作目は公開初日から大ヒットしているそう。
私たちが観に行った時も劇場内はすぐに満席になりました。
前作以上に向上している映像技術は素晴らしく、
アクションシーンも迫力のあるものでした。
強靭な力を持った巨大な精密機械のロボットと
地球を破壊から守る小さな生身の人間との対比が良かったです。
フライングスーツでロボットの合間をすりぬけていくシーンが印象深く
ちょっと感動しました。


This film that is the third and final of series,
is making waves at the box office.
When we went to watch it, the theater became full immediately.
The imaging technique improving than a previous work is splendid,
the action scene was a powerful.
The robots, a huge machine, have tough power.
Human beings, flesh and blood, who try to halt the earth destruction.
This contrast is portrayed very well in the movie.
 The scene that the brave guys in the flying suits fly through 
between the robots, was impressive.







映画の後は、オーランドの楽しみでもある「花水木」でしゃぶしゃぶ。
そして今回の宿はSeralagoHotel
この連休で一泊一室 $62 しかもコネクティングルームでした!!



After movie, we went to "Hanamizuki" Japanese restaurant
and ate ShabuShabu.
We stay "Seralago Hotel"this time.
 $62 per room, we could use connecting room.
Very good!!



ロビー横にはゲームルームもありました。



There is the game room next to front desk.


No comments:

Post a Comment