Jul 24, 2011

レイコー? Iced Coffee

今日のブレックファーストは
Einstein Bros Bagels に行きました。


Lea went to Einstein Bros Bagels for breakfast.






ベーグルサンドができるまで
レアはアイスコーヒーを飲んでいました????


Lea was waiting Bagel sandwich while drinking iced coffee...????





最近アメリカでもアイスコーヒーはポピュラーになりましたが
ハワイに住み始めたころ(1993年当時)冷たいコーヒーはありませんでした。
でも今でも日本の喫茶店で飲むようなシンプルなアイスコーヒーは
なかなか飲めません。


Recently, iced coffee exist everywhere in U.S.
However, when we started to live in Hawaii, there was not iced coffee.
Now, we are able to drink iced coffee anywhere but 
it is difficult to find simple one that we can drink it at tearoom of Japan. 







レアはチキンヌードルスープとセサミベーグルをいただきます。


Lea ate chicken noodle soup and sesame bagel.






 満足!


I am so happy!!

No comments:

Post a Comment