Jul 11, 2011

5週目は・・・ Routine

JGAトーナメント5週目
今日はHillsboro Pines Golf Club で行われました。
早めに着いたのですが、driving rangeがなく練習できませんでした。


Week 5 of JGA tournament.
Today's course was Hillsboro Pines golf club.
Boys wanted to practice but there was no driving range.






ボーイズのティータイムが一緒で
上の子は1番ホールから9ホール、下の子は12番から5ホール
マミィは下の子と一緒に廻りました。


Older boy started from hole 1,
younger boy started from hole12.
Mommy went with younger boy today.






インコースは池の周りをぐるっと回るようなコース設定のため
すべてのホール右側が池。しかもフェアウェイが狭い。
ショットが右に曲がる下の子にとってはつらいコースです。
2回ほど池に入れてしまいましたが、今日はパターがよく決まり
何とかこらえてはいましたが入賞には至りませんでした。。。。残念。


 The in-course is designed to go around pond.
 The right side of each hole is pond and narrow fairway.
It is so hard for younger boy because 
he always  slice a shot.
He hit the ball into the water twice, but he hanged tough and putter was good.
However, he couldn't get a place.







アウトコースを廻った上の子は
かなり頑張ったのですが、おしくも40を切ることができず
今週はトロフィーをゲットすることができませんでした。


Older boy who played out-course, kept trying
but he couldn't brake 40.
He was not able to get trophy this week..








レアは元気よくお出迎えをしてボーイズを慰めました。


"I don't want purple one!"
Lea cheered up boys.







午後はレアの定期検診。
お大喜びで車に乗り込んだレアでしたが
行き先を知ると。。。。


Lea went to get routine exam.
Lea got into a car in delight.
"Where are we going to?"







待っている間もドアの方をずっと向いて帰りたがりました。。。


Lea tried to get out of Hospital.







健康体とドクターに太鼓判を押されました。ポンっ!


Lea is healthy girl!






ボーイズはゴルフのトーナメントがルーティンワークになり
なかなか良い夏休みの過ごし方をしています。グッド!!


Boys enjoy their routine golf every week this summer.






レアも日課のお散歩を楽しんで健康をキープしています!!


Lea enjoy her routine walk around house every day ♡



No comments:

Post a Comment