Jul 10, 2011

管理人 ZooKeeper

先週はマミィがフラのリハーサルやショーであわただしく
レアを構ってあげられなかったので
今日はレアの大好きなパネラにきました。


Mommy was not able to take care Lea much last week because
she was busy for Hula show.
Today, mommy brought Lea to Panera bread that Lea likes.







その後はもちろんレアのお店でショッピング!
お洋服を買ってもらいました。

 
After breakfast, Lea went her shop (PetSupermaket0,
she got her new dress.







一応満足したレアを置いて
ボーイズは映画「Zookeeper」を観に行きました。
「Mall Cop」でおなじみのkevin James主演です。


Boys went to the movie 'Zookeeper"
Kevin James (Mall cop) stars in this film
a comedy with the voices of Adam Sandler, Sylvester Stallone, & Cher.





このポスターを観て?とは思ったのですが
映画の内容も設定が動物園になった「Night at Museum」でした。
出演しているお猿さんも同じですよね?
この猿の声を担当しているのはAdam Sandler
プロデューサーの一人としても参加しています。


You can imagine the story easily from this poster.
It is the 'Night at Museum" that changed setting with the zoo from museum. 
The monkey is same.
Adam Sandler ( voice of the monkey) is one of the producer.







評価はどうであれ、単純に笑って楽しめる映画でした。

The credit does not matter,
this is the funny movie you can laugh.








レアの管理人はだあれ?


Who is LEAkeeper?


No comments:

Post a Comment