Jul 5, 2011

4週目 Fourth try!!

JGA のトーナメントも4週目になりました。
今日のコースはWoodmont Country Club 
早めに行って練習をしました。


JGA tournament, the fourth week.
Today's course is Woodmont Country Club






今日は上の子が先にスタート
マミィはそのマーカーをしました。
最終ホールトラブルに見舞われ、おしくも1打差で3位


Older boy started ahead today.
Mommy was the score keeper.
Older boy missed a shot and had some troubles at last hole,
finished one stroke out in third place.






今週もトロフィーをもらいました。


He got a trophy again.






下の子は残念ながら惨敗


Younger boy finished in dismal failure unfortunately.






夕方はJacaranda でJGAのレッスンに参加
お留守番続きだったレアも一緒にきました。


Boys went to JGA lesson.
Lea went together because she stayed at home last weekend.






レッスンの間に近くのPetcoへ行きました。


Lea went to near Petco while boys receive a lesson.







レアサイズの小さなカートがあったので
それに乗ってお買い物をするレア
お目当てのトーリートを発見!!


Lea found her favorite treat!!





可愛いお洋服もいっぱい♡


"I want to buy a new dress♡"





お買い物の後、ゴルフコースの周りをお散歩。
ボーイズはとても一生懸命練習していました。


Lea walked around golf course because boys practiced hard.




来週もがんばってください!!

No comments:

Post a Comment