Jul 3, 2011

4連休 Blizzard Beach & Winter summer land

3日目は、今回一番の楽しみだったBlizzard Beach


Day3.
We went to Blizzard beach where we were looking forward to going this time.







名前の通り、ウォーターパークでありながら
雪山(Mt.Gushmore)がテーマになっています。


According to the name, the theme is Winter Wonderland, though it's a water park.
 







Typhoon Lagoon よりこじんまりとしていて、全体的に小さい子供向けに
アトラクションが設定されているように思いましたが
家族が一緒に遊べるので楽しかったです。



This is smaller than Typhoon Lagoon,  attractions are mainly for small kids,
but  family can play together. 
It's amusing!







ひとしきり遊んだ後、隣のWintersummer Land へ行きました。


After we enjoyed water park, we went to the neighboring Wintersummer Land







クリスマスがテーマのパターゴルフ
Sand と Snow の2つのコースがあり、今回はSandコースを選びました。


This is a miniature golf that the theme is Christmas.
There are Sand course and Snow course.
We played Sand course today.









今回もオーランドを満喫し帰宅しました。
家に着くと大喜びで出迎えてくれるレア。
出がけにあげたGreenies を食べずにずっと待っていました。
みんなが戻ってむしゃむしゃと食べるレア。


We enjoyed Orland fully.
Lea was eagerly waiting for our return.
Lea waited without eating Greenies that she got two days ago,
until we came back.






おかえり!!


Welcome back!!


No comments:

Post a Comment