Sep 25, 2010

好き好き!! Do you like it?

ここ数日、シャワーが多いです。かなり局地的しかも激しい・・・・

There are a lot of showers for these days.





今日はレアが楽しみにしているブランチの日。
ボーイズの体調もだいぶ良くなったのですが、午前中はシャワーがあり、
お昼前にダディはゴルフに行かなければいけなかったので家で食べました。
朝からお風呂に入れてもらって、行く気満々だったレアは
ちょっとふてくされ気味でしょうか。。。。
 
Today is a Brunch day Lea is looking forward.
Boys' physical conditions become well but there was a shower in the morning 
and daddy has to go playing golf before noon.
so we ate brunch at home.
Lea feels a little blue because she took a bath and prepared to go out.






そうだ、昨日新しい洋服を買って来てたの。見る?
というと、何々??とついてきました。
 
Yesterday,I bought a new dress for you!
Do you want to see?
......Lea is coming.







これどう? 今までのテイストとちょっと違っていいかな~と思ったのだけど・・・・・

Do you like it?
I think this is different type of what you have.......








かなり興味を示しに来たので、さっそく着せてみようと思ったら。。。。。

Lea seems interested in it......
mommy tried to dress Lea........









えっ!!そっちなの??
いきなりハンガーで遊び始めたレアでした。

Oh! you like it!!
Lea started to play with hanger.






ガリガリにしたら気が済むのでしょうけれど、とりあえず着てみてください。


Anyway, please put the dress on for now!








いかがでしょうか?

What do you think?




よろしければ、コメント下さい。
Please leave a comment if you like it.

No comments:

Post a Comment