Oct 8, 2011

体は大きいです! still kids

今日は一日雨降りです。
明日の天気も心配ですが、ボーイズは今日も練習に行きました。
雨が降っていたのでレアはお留守番です。


It's rain all day long today.
Boys worry about the weather and tournament of tomorrow,
they went for a practice today too.
Lea was not able to go with them because  it's rain.




今日もラクーンを発見しました。


The raccoon was walking in the rain.





練習の後、久しぶりにRainforest cafe へ行きました。
"子供は何名?"と聞かれ、"2名"と答えて席に案内されるのを待っていると
"あら?子供は?"と案内のお姉さん。
"この二人"とボーイズを指差すと、
"もうぬり絵とクレヨンはいらないわね~"と笑っていました。ははは


After practice, boys went to Rainforest cafe for dinner.
"How many kids?" "Two"
"Ok! follow me. Any kids?" "They"
"Oh! No need coloring pencil anymore...hahaha"
Certainly, boys are already big.
 




でも、ゾウの隣の席に案内されて、まだうれしい~ボーイズです。


 However, they were still happy to be able to sit next Elephant.





新しくなったタイガーもいち早く発見しました。
こちらも親子4人
でも子供はまだ小さいですね。


Boys found new animals immediately. 
They are a family of four.
The children are still small.....

No comments:

Post a Comment