Oct 21, 2011

いつも一番! I'm the first.

とてもさわやかな良い天気。
いつもボーイズの付き添いのマミィが、珍しくゴルフの練習に行きました。


It's a beautiful day.
The breeze is deliciously cool.
Mommy who kept always boys attended, went to driving range for practicing golf.







レアも思いっきり庭をかけずり回り、大喜び!
下の子とかけっこしていましたが
絶対レアが一番!!



 Lea scampered across back yard and enjoyed herself tremendously.
Lea and younger boy competed running,
Lea is always the first.






しばらく遊んで満足げに家に入ってきたレア
あらあら。。。。


After Lea played, she came into the house.
Heh......








また、いっぱいつけてきましたね~


You got a lot of seeds, Lea.







手についていたものは自分で取って食べていました。
小さいさやえんどうみたいです。


Lea took it off from her pud and ate it.
The seeds looks like tiny peas.






ダディからお夕飯入らないと連絡があったので
ボーイズの好きなロール白菜クリーム煮を作りました。
キャベツではなく白菜、トマトではなくクリームソースがボーイズのお気に入り
今日も真っ先に食卓についたレアでした。



Mommy cooked stuffed cabbage with cream sauce that is boys' favorite.
Boys prefer Napa than cabbage, cream sauce than tomato sauce.
Lea always comes to table in the first. 

No comments:

Post a Comment