Aug 24, 2012

売車  sell a car

マミィの車を今日売ることになりました。



Mommy's car was brought to CarMax today.





フロリダに住むことになり
ダディが購入してくれたのが、このダッジのグランドキャラバン。
ボーイズの希望を全て備えた車でした。
(TV 付き、スライドドアーなどなど)


Daddy bought this Grand caravan that equipped with boys' desire, 
when it was decided that they lived in Florida.





思えば3年半ほど前、空港にこの車でお迎えに来てくれましたっけ。。。


If remember it, three and half years ago,
daddy picked the family up at Miami airport......





オーランドに行ったり、キーウェストに行ったり


They went to Orland, Key West, Naples, Tampa.....etc





58,700 マイル(約94,000km)  
燃費が悪いと言われながらよく走りました。



Total mileage is more than 58,700 miles.





お疲れ様でしたー


Good job!  Bye-bye






No comments:

Post a Comment