Aug 17, 2012

また遅れました。 return home

朝チェックアウトしてゴールデンゲートブリッジへ行きました。
映画では何度も破壊されているこの橋、
あたりまえですがきちんとありました!
 
 The family check out Hotel and went to Golden Gate Bridge.
This famous bridge is destroyed many times, of course is not a fact, in the movies. 
 The beautiful bridge stood today.





上の子が1歳の時、来たことがあると話すと
下の子が「僕は?」というので「お腹の中で見たはずだけど」と言いました。
当然のことながら、二人とも記憶にはありません。

 
When older boy was one year old, they visited to San Fransisco.
Younger boy said "How about me?"
"Don't you remember? 
You should have looked from the pocket of mommy's tummy, too"
Of course, boys don't have memory.



昼前、エアポートに到着
今回の旅行の 総走行距離は646マイルでした。


Arrived  at airport before noon.
The total running distance was 646.5 miles.





 時間通りに搭乗開始・・・・・しかし
整備に必要があるため、一度飛行機を下りるようアナウンスが・・・またか~
結局搭乗のアナウンスがあったのが2時40分と2時間遅れとなりました。
やっぱりAAだなあ~


Passengers could board airplane on time.....but
the airplane still needed maintenance, they had to get it off. 
Not again! 
Passengers board it at 2:40 pm in two hour delay.
 It's AA indeed.




現地時間の3 時過ぎサンフランシスコを飛び立ち
5時間のフライトでマイアミについたのは11pm


The departure time was 3pm, local time.
5 hours later, it landed at Miami airport at 11pm( eastern time).




レアの待つ家に着いたのは真夜中過ぎ
元気そうな顔を見て一安心です。
レアもうれしい!


The family returned home after midnight.
Mommy was glad to find Lea in good condition.

Lea was happy, too!!





No comments:

Post a Comment