Aug 25, 2012

買車 buy a car

今日は新しく購入した車を取りに行きました。
Hyundai の2013年ニューモデルSanta Fe です。


New car came home today.
Santa Fe is a new model SUV of Hyundai.





さっそくお出かけです。
もちろんレアも一緒に、Aventura Mall へ行きました。


Let's enjoy to drive.
Lea went to Aventura Mall.





お天気が悪かったせいか、モール内はかなり混雑。
レアは何度も「可愛い~」と言われ、写真も撮られました。



The Mall was busy with many people.
Lea was said to be "pretty ..." many times, and some people took a Lea's photo.





最近あちこちにある量り売りフローズンヨーグルトや
ソフトプレッツェル を食べました。



Lea ate frozen yogurt and soft pretzel.


  


帰りはベストバイで
ボーイズが車の中で使うコードを買いました。
マミィはレアのウェブカムが欲しんだけど。。。


Lea stopped at Best Buy too.
Mommy wants webcam for watching Lea....






Isaac の影響でお天気も今一つです。
月曜日は学校もお休みと連絡がありました。
明日は一日引きこもりです....


The weather is unstable condition because of T.S Isaac.
Boys' school is closed on Monday.
Lea will have to be in the house tomorrow.




No comments:

Post a Comment