Nov 11, 2011

記念に。。。  Veterans Day

今日はVeterans Day の祝日です。
第一次世界大戦を終結させた、休戦条約の締結記念日で
退役軍人に対して敬意を払う日とされています。


Today was a Veterans Day when is an annual holiday honoring military veterans.
It is celebrated the anniversary of the signing of the Armistice that ended World War I.








そして今日は11年11月11日なので
簡単に式を上げられるラスベガスなどでは
記念に結婚式を挙げるカップルが多かったとか。


 And today was 2011.11.11,
so many couples had a wedding in Las Vegas.







我が家は日曜日のボーイズのトーナメントに向け、ゴルフに行きました。
S.Floridaにもすっかり秋風が吹き、午前中はかなり肌寒く
ウィンドブレカーを着てのプレイでした。


We went to golf because boys have a tournament on Sunday.
In the morning, the wind was very chilly.





途中ティーグランド脇で見つけたこのフェンス。
ボールをぶつけ穴をあけてしまった人の名前が記念に?書いてありました。


Boys found this fence at the teeing ground side.
There were many holes that players hit this fence, and their name were written on it.








日中は暑くなりましたが、
夕方日が沈んでからレアのお散歩に行くと。。。風が冷たく寒い。
ちょっと冷えたので、お風呂に入って温まりました。。。


When Lea went for a walk after sunset, the wind was cold.
After walking Lea took a bath and got warm.








ボーイズは記念に11時まで起きていると張り切っていました。
お風呂に入ってぶーちゃんと一遊びしたレアは?
9時になると眠くなっちゃうの。。。ムニャムニャ


Boys wanted to sit up till 11pm as a memory.
How about Lea?
Lea always get sleepy at 9pm.... sweet dream.







No comments:

Post a Comment