Nov 21, 2011

確かに下品です。 Jack and Jill

今週、Broward County の学校は一週間お休みです。
家にいるとゲームばかりのボーイズなので映画を観に行きました。
アダムサンドラーのコメディー映画「Jack and Jill」


The schools of Broward county are close this week.
When boys stay  home, they are always playing a game.
We went to the movie "Jack and Jill"





この映画、評判がかなり悪いようです。
確かに下品なお笑いが満載、特にChimichanga bomb は最悪でした。。。。
でも、いつものアダムサンドラーのコメディーとして
単純に笑って見る事が出来る映画だったと思います。
とても深いメッセージがあったわけではありませんが、
少なくともボーイズは見終わった後、兄弟を大切にしよう!と言っていました。


This movie has a lot of bad reviews.
Certainly, this is a dirty joke packed movie, especially, Chimichanga bomb is awful.
However, this is a simple movie that you are just able to laugh, as usual comedy of Adam Sandler.
There is no deep message, of course, but
boys said "Let's take good care of siblings!" after finish this movie.






ジョニーデップをはじめカメオ出演しているキャストも豪華。
豪華客船「オアシス」まで登場!
そしてアルパチーノがこんな形でコメディーをするとは。。。。
”ダンカチーノ!アルパチーノ!”と歌って踊っているCMのデモテープを見た後、
アルが言います「このフィルムは焼いてくれ。誰にも見せずに葬ってくれ」
あくまでも台詞です、この映画の事ではありません。


A lot of famous people, such as Johnny Depp, made a cameo appearance in the film.
Nobody imagined that Al Pacino played such a comedy.....
He sang "Dunkaccino! AlPacino!!" and danced in the commercial.
After he watched this demo tape, he said
 "Burn this film! Destroy it! Don't show anyone it!"
It's a real script. Not about this movie.



”ダンカチーノ! レアチーノ!”


"Dunkaccino!! Leaccino!"

No comments:

Post a Comment