Nov 24, 2011

今年も一人  Thanksgiving

今日からサンクスギビングの4連休です。
 ちょうど年パスも切れるので、今年もオーランドへ行きました。


Today is Thanksgiving.
We went to Orland, because our annual pass expire tomorrow.
 



昼前に到着しダディはゴルフ、マミィとボーイズはアニマルキングダムへ行きました。
アバターランドが作られると発表されましたが、
その姿を見るのはずいぶん先の話のようです。


After we arrived before noon, daddy went to golf ,
mommy & boys went to Animal kingdom.
Disney announced that an "Avatar"-themed area will take up residence at Animal Kingdom. Construction is scheduled to begin by 2013,
but the attraction isn’t scheduled to open until 2016,
after the premieres of the Avatar sequels in 2014 and 2015.





ここの楽しみはやっぱりサファリツアー。
ゆらゆら揺れる橋が加わって、また面白くなっていました。


The first amusement is Kilimanjaro Safari.
The swinging bridge was added at the course, more fun!






二匹の子象 がじゃれ合っていて可愛かったです。


Baby elephants were playing together.
They are so cute ♡







Dino Landでは、久しぶりにキャラクターと写真を撮ったり
懐かしいゲームをしたり。。。。


Boys took a photo with Goofy & Pluto at Dino Land.





ランチはYak&Yetiというマレーシアレストランに入りました。
アジアンテイストの店の装飾が素敵でした。


and ate lunch at Yak & Yeti.
Their Asian decoration is very good.








 Dinosaur, Everest, River rapids, Finding Nimo を楽しみました。


and  enjoyed many attraction.




夕方ダディと合流し、ダウンタウンディズニーのキャプテンジャックでディナー
その後、ショップやクリスマスデコレーションを見ながらクエストへ向かいました。


 After daddy finished golf, we went Downtown Disney and
ate dinner at Captain Jack.
The Christmas decoration was beautiful.






家族で挑戦したレーシングゲームはなんとマミィが1位!! イェーイ!!
ゲームを楽しんだ後、ホテルへ向かいました。
今回のお宿は前回紹介したDavenport のHoliday Inn Expressです。
レアはちゃんとお留守番してるかな~



We played a lot of games at Quest, and went to the Hotel.
Of course, we choose Holiday Inn Express same as last time.
"I am alone this year again...."




No comments:

Post a Comment