Nov 4, 2011

手に入れました!  Marc Tetro

2週間出張に行っていたダディが夕方戻ってきました!お疲れ様でした。
レアはもちろん大歓迎!!


Daddy who had gone to business trip for two weeks, came back home tonight.
Lea was so happy!!







帰りNYで、夏の旅行時に買いそびれ、
マミィの心残りだったバッグを購入してきてくれました♡


Daddy bought these bags that mommy had regrets after the summer trip.







これはMarc Tetro というカナダのアーティストの 作品です。
イラストレーター、絵本作家として活躍しています。


This bags are  work of the Canadian artist, Marc Tetro 
who is active as an illustrator, a picture book writer.








そんな彼のショップが7月Macy's Herald squareにオープンしたばかりだったので
ショーウィンドにも飾られていたんですね。


His shop was open at Macy's Herald square, on July 18th.
That's why, mommy found this bag at the window.
 







ダディはレアにもお散歩用にバッグを買ってきてくれました。


Daddy bought this small size bag for Lea too.







マイアミでは手に入らない、魚の干物や和菓子なども買ってきてくれました。
そして、この大吟醸。
買ってきてくれた蒲鉾でもつまみに。。。
ハイ、レアもお付き合いします!


He also bought some Japanese food that mommy is not able to buy at Miami.
 This is the Japanese Sake "Daiginjyo"
Let's drink with Japanese fish cake.
"OK! I eat it with you."


No comments:

Post a Comment