Nov 25, 2011

きれいでした。 Fireworks & illumination

二日目です。朝はホテルで朝食をすませ、ハリウッドスタジオへ
今回もボーイズはすぐToyStory Mania にならび、マミィがファストパスをゲット。
今日は人が多く、12時近くのパスが取れました。
そして開園から30分、ボーイズが終わった時には105分待ちになっていました。


We went to Hollywood Studio today.
 When boys finished Toy Story Mania, 
the waiting time of Standby already became 105 minutes, 
it's only 30 minutes after open the park. 
Mommy got the fast pass of 11:55.






リニューアルしたスターツアーズは毎回違うストーリーを楽しめます。
ダースベーダーも新しいスターツアーズを楽しみにしていたようです。。。





You never know where the Force might take you. 
Many different Star Tours adventures await you—including multiple storylines and locations. 
Riding once is not enough!
Darth Veda couldn't wait to open New Star tours, too.






Muppet の新しい映画も公開されたので、久しぶりにMuppet Vision3Dを見ました。


New Muppet movie is now showing,
we went to Muppet Vision 3D.





二度目のToy Story は家族で。
毎回高ポイントをゲットする上の子、コツは何?


This time, we went to Toy Story together.
Older boy always get high score.
"What is the knack?"
"Just shoot the aim!! "
"That's it?"







Pizza Planet でランチの後、The Magic of Animationに入りました。
小さい子供向けエリアだったので、今回初めて入ったのですが
カーズの絵コンテなど、興味深い物がありました。Pooh さんとも写真を取りました~


After lunch at Pizza Planet, we visited The Magic of Animation.
This was first time for us because this area is for small kids.
But we were able to enjoy to see the storyboard of Cars, and to meet Pooh.






Rock'n roller coaster はファストパスも夕方までとれないほど混雑。
代わりにTower of Terror に乗りました。
今回は最前列だったので、恐怖度アップ!! ぎゃ~!!



We were so lucky because we could sit the first row of Tower of Terror.
It's so scarey~~









一通り満喫したので、混雑しないうちにMarket Place の T-Rex で 早めの夕飯。
ボーイズは大好きなスムージー をオーダー。


We moved to Market place for a dinner at T-Rex.
Boys ordered their favorite smoothie.








お店の前で。。。。3・2・1 カシャッ!


Let's take a photo, 3,2,1......NO!








夜はマジックキングダムへ。
クリスマスイルミネーションがきれいです。



After that, we enjoyed Christmas illumination of Magic Kingdom.






時間も短く、人出も多かったのですが、
いくつかのアトラクションに乗ることが出来ました。
Haunted Mansion は今年は「Night mare before Christmas」 になっていませんでしたが
最後のパートがちょっと変わり、面白くなっていました。


How many language do you know?
The park were crowded but we could ride some attraction.
Haunted Mansion was changed slightly,  more fun!






下の子がパレードで一番好きというエレクトリカルパレード
内容は同じですがやっぱりきれい!


Electrical parade that younger boy likes most, is always beautiful and impressive.






その後、シンデレラ城に映し出されるThe Magic, Memories and You! は
お城をスクリーンにして次々と映し出される光景はマジックのようでした。
素晴らしい。



Behold a stunning transformation of Cinderella Castle during a nightly projection show.
In a dramatic photo display, it's The Magic, it's The Memories!
It's amazing!!





そして花火。
本当に美しく、感動!!


"Night time Spectacular!! "
Fantastic! impressive!! really beautiful!!




 
キレイ♡

No comments:

Post a Comment