Nov 27, 2011

今日こそが Family day!

今日はクリスマスツリーを買いに行くと言っていたので
朝から張り切っていたレア。行く気満々です!!


Lea was exciting from morning 
because daddy promised her to go and buy a Christmas tree today.





Home Depotでは今年もテント一杯にフレッシュツリーが売られていました。


There were a lot of Christmas tree in the tent of Home Depot.





さて、どれにしようかな?


Which one is the best for us?






今年は10フィートの少しスリムな枝ぶりのものに決めました。
余分な枝と底をカットしてもらい、ネットをかけて。。。


Lea chose this 10 feet tree.
The tree was cut the bottom and a few brunches and netted.





車に積んでもらい、家に持って帰ります。


The guy tied and put the tree on the roof of our car.





ツリーをとりあえず設置してから、Aventura Mall へ出かけました。
大きなクリスマスツリーが飾られていました。キレイ~
レアが見ていると写真を撮らせて!と頼まれました。
モデルレアはハイポーズ。



After daddy placed the tree at living room, we went to Aventura Mall.
The big beautiful Christmas tree was there.
When Lea was watching the tree, someone asked to take a Lea's photo.
"Ok, I am a model. Smile!!"





テラス席のあるTrattolia Rosalia's でディナーを食べました。


We ate a dinner at Trattolia Rosalia's.





ボーイズの好きなApple store
レアのお洋服がたくさん売っているKiosk もあり。。。。ダディ~
残念ながら、今日は買ってもらえませんでした。





Boys went to Apple Store, of course,
Lea found her dress shop..... but daddy didn't buy it today, too bad.






Beard Papa's でシュークリームを買ってもらいました。


 Instead, Lea got cream puffs at Beard Papa's.






そしてLego Shop 


"Where am I?  Lego Land??"






Digital Box の前に商品を持ってくると
箱の中身が3Dで映しだされ、完成品がわかります。
すごいですね。
 

You can check the finished product in 3D 
when you bring a package in front of the Digital Box.
It's amazing!






こちらは何だと思いますか?


Do you have idea what this is?






Sony のパーソナル3D眼鏡です。
まるで映画館で3Dの映画を見ているようです


This is the Personal 3D viewer of Sony.
You can experience  that totally watches a movie of 3D in a movie theater.






結構いいのですが、まだ少し重いので2時間以上この体制はきついかも?
そして$800 という値段もまだ高いですね。
 

That's incredible!
However, the problem is that viewer is a little heavy,
and the price is expensive.($800)






ショッピングも楽しんで、家族と過ごせたレアにとっては
今日が Thanks! giving だったかな?


Lea enjoyed shopping with family.
Today was THANKS! giving for her indeed.


No comments:

Post a Comment