Nov 12, 2011

ごちそうさま❤ Good meal

今日は久しぶりにPanera Bread へブランチに行きました。


Lea went to Panera Bread for brunch today.







レアはチキンヌードルスープをおすそ分けしてもらい


Lea got small sharing of Chicken noodle soup ....... yummy!






ハイ!ごちそうさま♡


I'm done ♡







お隣のペットショップに行くと、まだ2,3か月の赤ちゃんワンコがいました。
なんだかレアが大きく見えますが、そんな小さなワンコにもビビり気味のレアでした。


As usual, Lea went to Pet store, and she met a puppy.
Lea looks big but she was daunted.







夜は、レアにはお留守番をお願して、Bonefish Grill へ行きました。
全米チェーン店のこの店はいつも込んでいる人気レストランです。


In this evening, we went to Bonefish Grill for a dinner.
This restaurant is always crowded.







シーズン物ののストーンクラブも頂きました。
は~お腹いっぱいごちそうさま♡


The stone crab season began!!
We had a good feed enough ♡





No comments:

Post a Comment