Nov 26, 2010

お帰り!  Black Friday

今日はブラックフライデーで、明け方から店がオープンし、
たくさんの人が買い物をしている様子が朝のニュースで流れていました。


Today is Black Friday.
A lot of shops opened from early morning.
The state that many people rushed for the door of stores
was broadcasted in morning news.







ホテルは朝食付きだったので、ここで簡単にすませ、
アニマルキングダムへ向かいました。


We ate breakfast at the hotel and went to Animal Kingdom.










アニマルキングダムのクリスマスツリーには、たくさんの動物。


This is a Christmas tree of Animal kingdom.










こちらは、パークのシンボルツリー
よ~く観ると、色々な動物が見えます。


This is a symbol tree of park
Look carefully!!  You can find a lot of animals.









真っ先に行った Everest は5分待ちですぐに乗れました。
イエティは実在したのでしょうか????



Boys waited only 5min for Expedition Everest.
Do you think that Yeti exist?








絶叫して!? のどが渇いたのでジュースを買いました。
このパークは動物保護のために、プラスティックの蓋はなく
ストローも紙で出来ています。


Boys felt thirsty because they exclaimed and they bought a cup of soda.
There is no plastic lid with soda cup and straw is made of paper
because of animal protection.










おなじみのサファリツアーはほんの少し内容が変わっていました。
可愛いキリン、ゾウ、白サイの赤ちゃんを観ることが出来ました。




Will it be a baby season now?
We were able to see babies of giraffe, elephant and white rhino.










その後は、Dinosaur に乗り、マジックキングダムへ行く予定でしたが
雨が降りそうだったので、もう一度Quest へ寄って少し遊び家に帰りました。


It seemed to rain.
Boys went to Disney Quest and enjoyed games again.









待ちかまえていたレア。
ドアが開くと飛び出してきて家族を迎えてくれました。


Finally, we arrived at home.
When the door opened, Lea jumped out and met her family.







No comments:

Post a Comment