Jun 16, 2012

上達  best score

ボーイズは日曜日、月曜日とトーナメントがあるので
今日は練習のためにOspry Point Golf Course へ行きました。


Boys have two golf tournament on Sunday and Monday.
Today, family went to Osprey Point Golf course for practice.






ここはコースわきのレイクはレクレーションエリア
カヌーやジェットスキーに乗っている人がいます。


The side of golf course is recreation area,
we can watch the people on canoe or jet ski.





ボーイズのショットもかなり安定。
時には下の子が一番飛距離が出ている時もありました。
精神的にも少し強くなったかな?


Boys' shot are getting better.
Sometimes, younger boy's shot is the longest in the family.
Their mental strength became strong.






そしてマミィも今日は前半44で回り
遅まきながら、ついに100を切ることができました。

 
Mommy's score on the front nine was 44, and 
she finished scoring under 100 at last.....







レアがいい子に一日お留守番してくれたおかげね!


because Lea stayed at home.
It's thanks to Lea!









No comments:

Post a Comment