Jun 9, 2012

応援しました。 NBA

今朝の新聞は、NBA のプレーオフのことばかりでした。
今夜、マイアミで East Conference の決勝(7回戦制)の第7戦が行われるからです。


NBA play off is on the front page of every paper today.
Because Eastern Conference  game 7 was held in Miami tonight.





 我が家も試合開始から中継を見ていました。


 Boys watched the game live on TV.







前半で7点をリードされましたが, 第4クオーターに突き放しました。
 ジェームズが両チーム最多の31を得点


 Celtics had a lead 7 after half game, 
but Heat got there by outscoring Celtics in the fourth quarter.
 James had 31 points.






結果、Heat が Celtics に101-88で勝ち、2年連続のNBA決勝に進みます。


The Heat won their second straight Eastern Conference title  
by beating the Boston Celtics 101-88 in Game 7.









 サンダーとのNBA決勝は12日に敵地オクラホマシティーで開幕です。
 

 Miami opens the title series in Oklahoma City on Tuesday night

No comments:

Post a Comment