May 31, 2011

買ってきたのは  Get!

今日マミィが行ったワークショップの学校は
Oriental Martのすぐ近くだったので帰りに買い物に寄りました。
今日買ってみたのがこの”たこ焼き”と”タイ焼き ”


The school for workshop in Tamarac that 
mommy went today, near "Oriental Mart".
Mommy bought "TakoYaki "& "Tai Yaki".






ボーイズのおやつにさっそく食べてみましょう。


After Boys came back home, they are always  hungry,
they wanted to eat "Tako Yaki" for a snack.






たこ焼き5個をレンジで4分温めます。
いいにおいがしてきました。。。


Smells good....






お好み焼きソースとマヨネーズ、鰹節をかけていただきまーす!!
日本を離れてはや2年、久しぶりの味♡ 涙


Put sauce and mayo, sprinkle dried bonito
Let's eat!
We've not eaten it a while since we left Japan.
More than 2 years....







小腹も満たされてレアはお散歩へ


Lea went for a walk.







マミィは今日、大好きなRoss Dress for Less にも立ち寄り
レアにお洋服を見つけました。
夏らしいサンダル柄のTシャツ
スポーティーに着こなしてみました。


Mommy found Lea's dress at "Ross Dress for Less" that is mommy's favorite shop.
This design like the summer.
Lea was wearing it sporty.






こちらも夏らしくBeach Babeの文字が書かれた
さわやかなグリーンのワンピースです。
初めて着る色だけれど、なかなかお似合いです。


This green dress is refreshing.
Lea looks good in green.





お夕飯の後、ボーイズがデザートに
今度はタイ焼きが食べたいと言うので用意しました。
一個一分半で中のあんこもアツアツで~す。
これは韓国製でしたが、日本を恋しく思う味でした♡


 Boys wanted to eat "Tai Yaki" after dinner.
This is made in Korea 
but the taste is enough to remind of Japan.





あ~おいしかった


Delicious!

No comments:

Post a Comment