Jan 7, 2011

今日も元気です!  I am lucky .....and happy.

今日は気温が下がり少し肌寒い一日です
風があり、大きなパームツリーの葉もなびいています。


A cold front moved to S.Florida again and it's windy today. 
The leaf of a big palm tree was swinging in the wind.








でも、気持ちの良い空。


Brilliant weather !  Beautiful sky! 









散歩の途中、他のワンちゃんに出会い、
またまたレアは引き返そうとしました。。。。とほほ。


Lea met another dog on the way.
Lea was going to head back again......









今日もハクチョウさんが同じところにいました。


There was the same swan at the same place today too.











傾きかけてきたお日様に向かって今日も元気に歩くレアでした。


Lea walked cheerfully today toward the westering sun.








家に戻ってテレビを見ていたらこんなCMが流れてきました。
レアは幸せだね!!
そしてレアに出会えた私たち家族も幸せです!!

 
After Lea came back home,
this commercial was on TV.
Lea, you are so lucky!
We are lucky to meet you、too !!








No comments:

Post a Comment