May 2, 2012

行けます! Irish Pub

以前見つけてから、ずっと行きたいと思っていた アイリッシュパブに
フラのレッスンの帰りに行ってみました。
Griffin Road 沿いにある大きな木が目印の The Field です。


Mommy went to a Irish pub which she has been interested for a long time.
The big tree is a landmark of this restaurant "The Field".





お店の中がとても可愛いくて雰囲気があるのですが
今日は気持ちの良いお天気だったので外席に座りました。


 Inside is very fancy,
but mommy chose outside table because today was nice weather.






アイリッシュメニューでおなじみの Shepherd's Pie 
とってもおいし~
ボーイズが絶対に気にいると思う味。


Mommy chose Shepherd's pie.
It's very delicious!! 
Boys must love the taste of it.!!






お店のスタッフもとても感じがよく
思わず薦められた洋梨とジンジャーのパイもデザートに頂きました。
こちらもおいしかった。。。でもお腹いっぱい


The very friendly staff recommended a dessert 
mommy tried a pear & ginger pie.
Mmm, it's great!






ボーイズもお気に入りになること間違いなしのお店なので
今度は家族で来てみよう!


Boys must like this restaurant,
let's come with family next time.






外席があるのですが、レアも来れるかな~???


Lea either?
"Of course!! I am Lea! I can go anywhere!!"

No comments:

Post a Comment