May 4, 2012

お出かけ、ルン! euphoric mood

レアの仕事とはいえ、
お留守番がつまらないだろうな~という事は容易に想像できます。
だから、お出かけ~と言われると本当にレアはうれしい。。。。


"Staying at home" is very boring for Lea though it's her job.
So, the words "Let's go!" is very happy for Lea.





どこに行くのかな~わくわく


"Where are we going?".....It's so exciting!







何しに行くのかな~ルンルン


"What are we doing?" .... in a euphoric mood.







ここだけはいや~


"Anywhere but here!!"






ドクターは「ようこそ」って歓迎してくれてるよ~


Doctor said  "Welcome Lea ♡"








そろそろ蚊の季節なので
念のためフィラリアの検査をしてもらおうと思ったら
予防注射も一本打たれてしまいました。。。。


Mommy wanted Lea to receive a checkup for  heartworm
but Lea got another injection too......poor Lea.








体重が1ポンド増え
「レア イズ ファイン」と太鼓判を押されました。


Lea gained 1 pound....Oh-oh
but doctor said "Lea is fine!"








病院嫌いのレアは病院に行くといつもぐったり。
今日もとっとと眠ってしまいました。。。


When Lea comes back from the hospital, she is always dead tired...
She went to bed hurriedly.......

No comments:

Post a Comment