Feb 17, 2012

どんな夢? Show girl ?

日の出がだいぶ早くなりました。
ボーイズがスクールバスに乗る時間、真っ暗だったのが
今朝はこんなきれいな朝焼けが見えました。


Sunrise became early.
A few days ago, it's still dark when boys went to school,
but we could see this beautiful sky this morning.





明日のフラショーの準備をしていたマミィ
アイロンをかけようとドレスを出しておいたところ 。。。。レアがいた。


Mommy put her Hula dress on the bed before iron it.
 there was Lea on the dress.

 






ちょっとどいてーと言うと
意地でも動かない姿勢を見せました。もうっ!

 
Would you get out of here, Lea?
"Absolutely not!".....Damn!
 






仕方がないのでしばらく放っておいたら・・・・


Ok....... mommy has no choice.
Lea was sleeping well.







フラをしている夢でも見てるんでしょうか?


Sweet dreams!


No comments:

Post a Comment