Feb 22, 2012

お年頃?  already lady ?

昨日からレアがやけに寝ているような気がして
具合でも悪いのかな?でも食欲はあるし、散歩も喜んで行くけれど。。。
とちょっと心配していました。


Especially, Lea sleep well from yesterday ??
 feel sick?  but she has appetite and went for a walk lively.....Hmm






ここ数日、さわやかなお天気が続いています。
今日マミィは午前中の用事が無くなったので
レアに庭で遊ぶ?と聞くと喜んで飛び出しました。


 These couple of days, it's beautiful weather.
Mommy's hula class was canceled this morning.
Lea, do you want to play at backyard? 
Lea jumped out!






でも少し遊ぶと満足した様子。


Lea seemed be satisfied with a little play.






気がつけばレアも今年で4歳。
少し落ち着いた......かな?


Lea is 4 years old in May.
Lea is already a lady......?

No comments:

Post a Comment