Feb 4, 2012

1カゴ幾ら?  in the basket

今日はちょっと雲が多く、雨がパラパラ降ったりしていましたが
やっと雲の切れ間が見えたので、ボーイズはゴルフの練習に行きました。


A lot of clouds covered sky and rain was spattering today.
After sunshine broke through the clouds, boys went for a practice golf.







もちろんレアも一緒です。


Of course, Lea too.







来週トーナメントがあるので、レアはダディと一緒に
しっかりボーイズを見守っていました。


 Because boys have a tournament next Sunday,
daddy guided them. Lea too.









辺りをお散歩したレア。
今日はなぜかゴルフコースの方へ行きたがりましたが
まだプレイ中の人がたくさんいるので、危ないです!


When Lea walked around golf course, she wanted to enter the course, 
but it was dangerous because there were still many players on the course.







一歩きして練習場に戻ったレアはこんな所でちょっと休憩。


After a while, Lea took a rest in the basket.







なんだかしっくり収まっていますが
1カゴ幾ら?


It looks so comfortable.
Do you want to stay in the basket?







おちゃめなレアでした。


Lea is a mischievous girl.
  




No comments:

Post a Comment