Feb 13, 2011

グラミー賞   Grammy Award

今日は、ダディと一緒にお散歩に出かけました。
でも、マミィも一緒に行かないといや!! と言いはるレア。

Lea went for a walk with daddy today.
Lea wanted mommy to go with her.







途中まで何度もマミィがいることを確認しながら歩いていました。


On the way, Lea looked there was mommy many times.





ちょっとはしゃぎ気味のレア

Lea yelped with delight.







途中でリスを発見!!
急いで木に駆け上ったリスはずっとレアを見つめ
固まっていました。。。。
 


Lea found a squirrel !!
The squirrel was watching Lea on the tree
and kept still.......

















今夜は第53回グラミー賞授賞式が
ロスアンジェルスのステイプルズセンターで行われました。


Tonight, 53rd Grammy Award was held at Staple center in LA.








全米視聴者数は2666万人。
近年パフォーマンスに重点を置いて、生中継での授賞式は10部門だけでした。
今年は、ミックジャガー(67)健在!!とばかりにパワフルなステージを見せてくれました。
それにしても、とても細かったです。。。。


The U.S viewer total number was twenty six million six hundred sixty thousand.
The percentage of performance increase recently,
only 10 actual Grammys were presented during the telecast.
Mick Jagger reminded us that he's still a formidable stage presence. 
Also, that he's exceedingly skinny.










新人賞は惜しくも逃したジャスティンビーバーは
ジェーディンスミスとのパフォーマンスを見せてくれました。


Justin Bieber who lost Best new artist performed with Jaden Smith and Usher.








パーソンオブザイヤーを受賞したバーバラストライサンド
Barbra Streisand who got Person of the year sang "Evergreen"








エミネムが有力候補といわれていたベストアルバム賞は
アーケイドファイアーが受賞し、ベストレコード賞を含む5部門を
レディアンテベラムが受賞しました。




Arcade Fire took the Grammy for Best Album.
Lady Antebellum won five Grammy, include Best record.

No comments:

Post a Comment